Gyakori kérdések
KÜLDJ ÜZENETET
ELÉRHETŐSÉG
Kérdésed lenne? Küldj egy emailt és hamarosan felveszzük veled a kapcsolatot.
RENDELÉS
Az ALVERA-nál egyszerű a rendelés: miután a kosaradba tetted a kívánt termékeket, a »Pénztár« gombbal befejezheted a rendelését. Lehetőséged van fiókot létrehozni, vagy „vendég” felhasználóként rendelni. Ha már rendelkezel ügyfélprofillal, akkor a felhasználói adataiddal (email-cím és jelszó) egyszerűen bejelentkezhetsz. Ezután három lépés (számlázási adatok – szállítási adatok – fizetési mód) következik a rendelési folyamatban, majd pedig lezárhatod a rendelést.
Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy az ALVERA-nál telefonon rendelhess. Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít, ha kérdéseid lennének az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldés folyamatával kapcsolatban.
Nem, az ALVERA-nál történő vásárláshoz nincs szükség regisztrált ügyfélfiókra. Lehetőséged van rendelést leadni „vendég” fiók segítségével is.
Az eddigi rendeléseidnek megtekintéséhez jelentkezz be a www.ALVERA.hu oldalon az email-címeddel és a jelszavaddal! A »Fiókom-Rendelések« menüpont alatt találod meg az eddigi rendeléseid felsorolását.
Amennyiben még nem küldtük el a rendelésed, addig lehetőséged van az ALVERA-nál annak törlésére. Kérünk, telefonálj nekünk, hogy a törlési igényed közvetlenül megvizsgálhassuk! Az ügyfélszolgálatunkat hétköznapokon elérheted a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8.00-16.00 között) vagy az info@ALVERA.hu e-mail címen.
A szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs lehetőség. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk.
Rendelésed megadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely a kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címét, valamint a kiválasztott fizetési módot tartalmazza. Ha kérdésed van, ügyfélszolgálatunkat a hétköznapokon a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8.00-16.00 között) vagy az info@ALVERA.hu e-mail címen.
Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésed helyesen adta-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Jelentkezz be a www.ALVERA.hu oldalon az email-címeddel és jelszavaddal, hívd be a rendeléseid a »Fiókom-Rendelések« rovaton keresztül! Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy a rendelésed nem helyesen adtad fel, ügyfélszolgálatunkat hétköznapokon elérheted a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8.00-16.00 között) vagy az info@ALVERA.hu e-mail címen.
Természetesen tabletről vagy okostelefonról is rendelhetsz. Ehhez egyszerűen látogass el az ALVERA webáruházunkba a mobil internetes keresője segítségével!
SZÁLLÍTÁSI ÉS KÉZBESÍTÉSI KÖLTSÉGEK
A kiszállítást a GLS és FOXPOST futárszolgálat végzi, 1-2 munkanapon belül (A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat).
A futár hétköznap, munkaidőben fog felkeresni, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adj meg (akár munkahelyed), ahol ez időben el tud érni, illetve hogy lehetőleg mobil telefonszámod add meg, hogy biztosan fel tudjunk hívni probléma esetén!
A szállítási költség az ország egész területén GLS futárszolgálattal bruttó 1.490 Ft, FOXPOST csomagpontra bruttó 1.390 Ft.
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termékkel nem vagy elégedett, akkor természetesen visszaküldheted nekünk a terméket a visszaküldés okának megadásával. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Az ügyfélszolgálatunk munkatársai szívesen segítenek a reklamáció lebonyolításában.
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen visszaküldheted nekünk a terméket.
A FIÓKOM
Az ügyfélfiók elkészítéséhez egyszerűen kattints a fejlécben a »Bejelentkezés« linkre, majd a bejelentkezési részben a »Hozd létre a saját fiókodat« linkre, és töltsd ki a regisztrációs űrlapot! Az ügyfélfiókod az első rendelésekor is nagyon kényelmesen létrehozható. Mindkét esetben az email-címed és egy titkos jelszót kell megadnod. Ezekkel az adatokkal tudsz ezt követően bármikor bejelentkezni az ügyfélfiókodba, lehetőséget teremtve az adataid megtekintésére, ellenőrzésére és kezelésére.
Az ALVERA tagságod most is és a jövőben is természetesen ingyenes.
Az ALVERA természetesen valamennyi ügyfél adatát szigorúan bizalmasan kezeli, és nem adja tovább harmadik fél részére.
Egyszerűen kattints a nyitó oldal főcímében a »Bejelentkezés« alatt az »Elfelejtetted a jelszavad?« menüpontra, és add meg az ügyfélfiókban rögzített e-mail címed! Mi küldünk egy e-mailt, amelyen keresztül megadhatod új jelszavad. Ezt a jelszót azután kívánság szerint megváltoztathatod.
Ha bejelentkeztél az ügyfélfiókodba, akkor ott megtekintheted és szerkesztheted a címadataid. Az email-címed, telefonszámod vagy neved megváltoztatása érdekében fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz! Ingyenesen elérhetsz bennünket hétköznapokon a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8:00-16:00 között) vagy az info@ALVERA.hu e-mail címen.
Az adathordozhatósághoz való jogod (GDPR 20. cikkely) az ügyfélszolgálatunknál az info@ALVERA.hu e-mailen keresztül érvényesítheted.
Egyszerűen írj Nekünk egy formamentes e-mailt az info@ALVERA.hu e-mail címre a kívánságáról, és mi azonnal intézkedünk az ügyfélfiókod törléséről.
TECHNOLÓGIA
Arra törekszünk, hogy a webáruházunkkal mindig nagyszerű vásárlási élményt kínáljunk Neked. Ha mégis felmerülnének műszaki problémák vagy bármi nem az elvárások szerint működik, akkor egyszerűen vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal! Hétköznapokon a 0630 333 6340 -es telefonszámon (hétfő – péntek 8:00-16:00 között) vagy az info@ALVERA.hu e-mail címen. Ahhoz, hogy a webáruházunk valamennyi funkcióját ki tudd használni, azt ajánljuk, hogy mindig a böngésződ legfrissebb változatát használd! Ezért arra kérünk, hogy ellenőrizd, hogy a webböngésződ aktuális változatát használod-e, aktiválva van-e a JavaScript és hogy a sütik (cookie-k) használatát jóváhagytad-e!
A sütik kis adatfájlok, amelyeket többnyire egy weboldal helyez el a számítógépeden. Amikor a weboldal ismét behívásra kerül, a sütiben tárolt információk azonnal kiolvasásra és feldolgozásra kerülnek. A mi webáruházunkban a sütiket többek között arra használjuk, hogy a vásárlás idejére elmentsük a vevő bevásárlókosarát. Így nem kell minden egyes alkalommal újra bejelentkezned az ALVERA-re.
A sütik aktiválásának folyamata böngészőnként eltérő:
Google Chrome
Nyissa meg a böngésző menüjét, és hívd be a »Beállítások« elemet! Az »Adatvédelem« felirat alatt kattints a »Tartalombeállítások« gombra! Végül a »Sütik« alatt aktiváld a »Helyi adatok mentésének engedélyezése« beállítást (ajánlott)! Zárd be az ablakot, és töltsd be újra az oldalt!
Internet Explorer 9-11
Nyissd meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és hívjd be az »Internetopciók« menüpontot! Kattints az »Adatvédelem« fülre, majd told lefelé a tolószabályozót a beállítások alatt, hogy valamennyi sütit engedélyezz! A »Beállítások« ablak bezárásához kattints az »OK« gombra, majd végül töltsd be újra az oldalt!
Mozilla Firefox
Nyissd meg a böngésző menüjét (»Firefox« gomb), és válasszd a »Beállítások« elemet! Menj az »Adatvédelem« fejezetre! Állítsd a kiválasztási listát a »Firefox előzmények:« mellett a »Felhasználó által meghatározott beállítások szerint létrehozni« elemre! A sütik elfogadásához tegyél egy pipát a »Sütik elfogadása« mellé, és válasszd ki az opciók közül a »Megtartás dátuma:« és a »már nem érvényes« elemeket! A »Beállítások« ablak bezárásához kattints az »OK« gombra, majd végül töltsd be újra az oldalt!
Apple Safari
Nyissd meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és válasszd a »Beállítások…« elemet! Menj az »Adatvédelem« fejezetre, és válasszd a »Soha« beállítást a »Sütik blokkolása:« alatt! Zárd be az ablakot, és töltsd be újra az oldalt!
A JavaScript egy programozási nyelv, amellyel felhasználói interakciókat lehet kiértékelni, weboldal tartalmát lehet megváltoztatni, utántölteni vagy generálni.
A JavaScript aktiválását azért ajánljuk, hogy kényelmesen tudj vásárolni az ALVERA-nál. Csak ekkor tudod a webáruházunk valamennyi funkcióját hibátlanul használni.
KUPONOK
Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a »Kuponkód« mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetéskor. Ezután a böngésző ablakában a rendelésed számlaösszege azonnal csökken kuponod értékével.
Nem lehet a kuponokat utólag lekönyvelni. Ha elfelejtetted beváltani a kuponod, akkor használd azt egyszerűen a következő ALVERA-rendelésnél!
Amennyiben a kuponkód nem működik, akkor annak az alábbi okai lehetnek:
- A kupont már beváltottad, és ezzel a kuponkód felhasználásra került.
- A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
- A kupont nem lehet minden márkára felhasználni.
Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz, amelyet hétköznapokon elérhetsz a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8:00-16:00 között) vagy az info@ALVERA.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ehhez tartsd készenlétben a kuponkódod!
A kuponokat készpénzben nem lehet kifizetni.
KAPCSOLAT
Az ügyfélszolgálatunkat bármikor elérheted az info@ALVERA.hu e-mail címen és hétköznapokon (hétfő – péntek 8:00-16:00 között) telefonon a 06 30 333 6340-es telefonszámon.
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhatsz a termék miatt, és természetesen visszaküldheted azt nekünk.
VISSZAKÜLDÉS ÉS VISSZATÉRÍTÉS
A rendelés kiszállítását követően 14 napod van arra, hogy a terméket visszaküld nekünk. Az ALVERA-nál alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találod meg.
Igen, a termék visszaküldésének postaköltségét.
Igen, a visszáru beérkezését követően visszaküldési visszaigazolást kapsz tőlünk e-mailben.
Kérjük, hogy utánvétes (COD) és bankkártyás fizetési feltétel esetén, add meg nekünk banki adataid, mert átutalással tudjuk visszatéríteni az összeget, készpénzben nem lehetséges! Amint beérkezett a visszaküldött áru, küldünk egy ezt visszaigazoló emailt. A tisztázandó kérdéseket bármikor jelezheted az ügyfélszolgálatunknak.
Ahogy beérkezett hozzánk a küldemény és ellenőriztük azt, az összeget legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük.
A visszáru visszaküldésének pontos szállítási címe Alvera.hu Soroksár | LotusTrade Hungary Kft. – 1239 Budapest, Bevásárló utca 2.